سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به سه تن نمی نگرد و با آنان سخن نمی گوید : پیشوای ستمکار، پیرِ زناکار و عابد متکبّر . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]   بازدید امروز: 5  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 56463
 
گویند که وقتی تو بیایی مهدی موهای تو روی شانه ات ریخته است
 
فال
نویسنده: سیدمحمدعباس زاده(چهارشنبه 87/4/12 ساعت 10:14 عصر)

فروردین:برای خانم ها: چند ماه اول سال فراز و نشیب ها ادامه خواهد داشت ولی خوشبختانه همه ی مشکلات از بین می رود و در نیمه ی آخر سال احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. در سال جدید ارتباط خود را با خدا بهتر کن زیرا  تنها راه سعادت و خوشبختی است . امسال دست از لجبازی بردار و بگو مگو ها را کوتاه تر کن . با لبخند به استقبال زندگی و آینده برو و با عینک صورتی به دنیا نگاه کن .انسان هایی که دورو برت هستند دوستت دارند . به احساسات دیگران احترام بگذار امسال پیشنهاد مهمی به تو می شود که باعث عوض شدن زندگی ات می گردد. حتما در کارهایت مشورت کن . در کارهای اداری کوشش بیشتری احتیاج است

برای آقایان:هنگام تحویل سال یک آرزوی خوب برای خودت کن و به خودت هم قول بده سراغ دوستان ناباب نروی و در مورد انها تجدید کنی. برای تحصیل برنامه ریزی کن . در سال جدید سعی کن غرور را کنار بگذاری که جز پشیمانی چیزی ندارد در کارهایت عجله به خرج نده مشورت با بزرگترها را فراموش نکن در تجارت از سال های پیش موفق تر خواهی بود.

اردیبهشت:برای خانم ها:امسال سا ل درخشش توست همه تو رو دوست دارند و از مصاحبت با تو لذت می برند .سال جدید سعی کن با قیافه ی شاداب تری با آدم ها و زندگی روبه رو شوی.هیچ وقت از یاد خدا غافل نشو . خدمت به مردم و کمک به هم نوع و احترام گذاشتن به دیگران شخصیت خودت را بیشتر می کند . امسال می تواند سال تغییر رویه دادن در تمام جنبه های زندگیت باشد . اگر خودت بخواهی می توانی خیلی چیزها را عوض کنی . در کسب علم و دانش موفقیت زیادی به چشم می خورد .اردیبهشتی ها ازدواج موفقی خواهند داشت

برای آقایان:امسال کبوتر اقبال و کامیابی بر بام خانه ی تو می نشیند و به ارزوهایت میرسی . سال جدید با به کارگیری عقل و اندیشه و توکل بر خداوند مهربان جای هیچ نگرانی نیست . ارزش زندگی خود را بدان دست از لجبازی بردار . سال 86 سال خوبی برای خرید و فروش است .بیشتر مواظب سلامتی خودت باش سال گذشته تغذیه ی خوبی نداشتی .امسال به آن توجه کن .اگر از درس و مشق خیلی فاصله گرفتی با اراده ی قوی دوباره شروع کن تا پله های پیشرفت را طی کنی .

خرداد:برای خانم ها:سال 85 به دلیل عدم اتکای به نفس تو پر از درد و رنج و ناراحتی بود. چشمان نگران عده ای متوجه اقدامات سازنده ی توست . از اول این سال سعی کن با توکل به خدا و اراده ی قوی با سرعت و دقت دست به کار شوی واز زمان حداکثر بهره را بگیری و خودت را با شرایط وفق بده . دیگر ناله کردن از دست دنیا کافی است چون به جز فرسایش روح نتیجه ای ندارد .اگر عمر خود را فقط به تجربه کردن بگذرانی ، کی می خواهی از آن استفاده کنی و به آرامش و خوشبختی برسی.

برای آقایان: سال جدید به آرزویت می رسی به شرط آن که فعالیت ، سرعت عمل و دقت و مشاوره با انسان های دانا را از دست ندهی .بهتر است ارزش واقعی خودت را بدانی . در سال جدید سفر خوبی برایت پیش می آید .مقدمات ازدواج را آماده می کنی . تغییر شغل ایجاد می شود ولی تغییر مکان زود است .بیمار شفا می یابد .سعی کن بیشتر با افرادی که به شما احساس آرامش می دهند رفت و امد کنی . کسی تو را خیلی دوست دارد  مواظب باش با رفتارت دلش را نشکنی.

تیر: برای خانم ها:در سال جدید طرح هایی داری که باید به آن ها سرو سامان بدهی .رقیبان در کمین نشسته اند پس لازم است با به احتیاط و دور اندیشی به این کار مبادرت ورزی . با بزرگترها مشورت کن و عواقب کارها را خوب بسنج .آدم های زیادی در زندگی ما وجود دارند که ما ان ها را می خواهیم اما فریب و سرابی بیش نیستند .امسال سال موفقیت توست . تمامی گرفتاریهایت در حال نابود شدن است نگران چیزی نباش.

برای آقایان:عمر درازی خواهی داشت .امسال سال رهایی از مشکلات است . با افراد شایسته نشست و برخاست کن . خداوند را فراموش نکن و در کارها به او توکل کن . افکار بسیار جالب در سر داری ولی نسبت به بیشتر آن ها صبرو حوصله نداری .کبوتر اقبال بر بام خانه ی تو نشسته است مواظب باش آن را پرواز ندهی . سال جدید تو پر از شیرینی و موفقیت است .همسری مهربان و فرزندان خوب در طالع داری . لجباز و یکدنده مباش.

مرداد: برای خانم ها:در کارهای مختلف موفقیت های زیادی کسب می کنی . از همین امروز با برنامه مخصوصی کارهایت را شروع کن . در کارهایت دقت و  علاقه داشته باش تا نفس راحتی بکشی . تحولات اساسی در زندگی ات به وجود می آید .سال جدید سال گوش کردن به ندای قلبت است . خرید و فروش و مسافرت برایت خوب است .

برای آقایان:سال دگرگونی فکری برایت مبارک است .زندگی ات عوض میشود . در انجام کاری عجله داری که به صلاحت نیست .بهتر است منصرف شوی .در آینده موقعیا بهتری برایت به وجود می اید . آرام باش و رشته های زندگیت را به دست خدا بسپار . فریب چرب زبانی های دوستان به ظاهر دوست را نخور .یادت نرود که از دست دادن وقت پشیمانی است .پس بر احساسات خود غلبه کن.

شهریور: برای خانم ها:سالی پر از تنوع و زیبایی در انتظلر توست .آرزوهایت یکی پشت از دیگری برآورده خواهند شد.جای هیچ نگرانی نیست فقط باید با صبر و شکیبا باشی

خبر تلفنی خوشحال کننده ای می شنوی .مسافرت و تغییر روحیه چه صیاحتی چه زیارتی برای تو و همسرت خوب است .از نطر شغلی به تنهایی بار مسولیت زیادی بر دوش گرفته ای .با لبخند و امید هر روز سال 86 را شروع کن .فرشته ها همیشه مواظب تو هستند.

برای آقایان:سالی پر از موفقیت و شادابی برایت وجود دارد . برای سال جدید برنامه ریزی خوبی داشته باشی .از غرور و خودخواهی بپرهیز تا محبوب خاص و عام شوی .خداوند نعمات زیادی به تو و به خانواده ی تو عطا کرده است . در هر صورت سال جدید با صر و حوصله ی بیشتری باید کارها را شروع کنی . تردید و وسواس و عجله را کنار بگذار و شکیبایی را پیشه خود ساز.

مهر: برای خانم ها:سال 86 لبخند بزن . تمام مشکلاتی که در سال 85 داشتی در سال جدید به راحتی حل می شود .فرد مهربانی به شما پندواندرز می دهد و درکارهایتبه تو کمک می کند .غم و غصه و افسرده شدن اندازه ای دارد .فردا هنوز نیامده است معلوم نیست فردا چه می شود پس امروز را غنیمت بدان.محیط منزل را عوض کن .عشق و امید را به خانه ی خود بیاور .با لبخند با دنیا روبه رو شو و از منفی ها دوری کن .

برای آقایان:سالی پر از موفقیت در انتظار توست .طرح هایی عالی در سر داری که همه ی آن ها سر و سامان خواهند گرفت .سعی کن خودت را سرگرم کنی تادچار افسردگی نشوی .ایمان خود را قوی کن . مواظب خریدهای سال جدید خود باش .فروش را با مشورت انجام بده .ازدواج های موفقی در سال جدید رخ خواهند داد .اگر هنوز زود است مقدماتش را فراهم کن . فردا را در نظر داشته باش ولی از زندگی امروز لذت ببر.

آبان: برای خانم ها:سالی پر از سلامتی و شادابی در انتظار توست از آن استفاده کن .به چیزی می اندیشی وفکرت را بی جهت مشغول کرده ای.تنها راه چاره صبر است .آینده ای درخشان برای شما رقم زده .همیشه عوامل مثبت و منفی را با هم در نظر بگیر و آن چیزی را که به نفعت است انتخاب کن .آرامش هدف اصلی زندگی همه ماست برای رسیدن به آن باید بکوشیم

برای آقایان: در سال جدید افکار مشوش و پوچ را از خود دور کن . صبر و تحمل و شکیبایی بیشتری به خرج بده .اقدامات مثبتی خواهی داشت و نتیجه سودمندی به دست می آوری . زیاد به خود مغرور نباش و از سرزنش دیگران در سال جدید دست بردار . در نیمه ی اول سال سعی کن بیشتر از هوش و استعدادهایت چه در تحصیل چه در محیط کار استفاده کنی و از فرصت هایت به طرز هوشمندانه ای بهره گیری.

آذر: برای خانم ها: تاکنون سالی به این خوبی نداشته ای . سال جدید پر از موفقیت در کار و عشق برای توست .به زودی شاهین اقبال بر بام خانه ی شما می نشیند .غرور را کنار بگذار وبه دیگران کمک کن تا خداوند به تو کمک کند .ازیاد خدا غافل مشو و به پدر مادرت احترام بگذار .تلاشت را 2 برابر کن و مواظب بدخواهان باش.با هر کسی معاشرت نکن اکثر آذرماهی ها ازدواج هایی پر از موفقیت و سعادت خواهند داشت لبخند را از لبانت دور نکن .

برای آقایان: امسال باید در تعادل باشی .فکری که در سر داری باعث درد سرت می شود.عواقب هر کاری را در نظر بگیر و بی جهت عجله و شتاب نکن .خیلی لز کارها باید در سال جدید سروسامان بگیرند .

دی: برای خانم ها:سال86 سال نیت های خوب توست. رابطه ی خود را با خدا بهتر کن .کبوتر اقبال به زودی بر بام خانه ی تو خواهد نشست . مواظب باش آن را با بی دقتی از خود دور نسازی . فرصت به زودی ادا می شود .سال خوبی برای ازدواج است. در سال 86 امکان تغییر شکل و مکان برای تو وجود دارد . به مسافرت مهمی می روی

برای آقایان: سال جدید دیگر اظهار رنج و ملامت نکن . راز دلت را با فردی آگاه مطرح کن و را ه حل پیدا کن .  در سال 86 تردید هارا کنار بگذار . . در سال جدید همه ی نیت هایت براورده می شود . جای نگرانی هم نیست. خرید و فروش هر دو برایت سوداور است . به فکرآینده باش و برنامه ریزی جدیدی را شروع کن . تا در پایان سال با لبخند به گذشته نگاه کنی و خودت حداقل از خودت راضی باش.

بهمن: برای خانم ها:در سال نو صبر و شکیبایی پیشه کن و عجله به خرج نده . تمامی گره ها ی زندگیت تا نیمه ی سال باز شود . با فردی با تجربه مشورت کن و از او راهنمایی بخواه دست از لجبازی بردار که به ضرر توست . در سال جدید نق زدن و خودخوری را کنار بگذار .گذشته را فراموش کن و به اطراف بنگر و برنامه ریزی کن. ورزش و تفریح و شادی را از همین امروز شروع کن.

 برای آقایان:آرزوهای تو مال خودت است نه دیگران.با گفتن آن ها برای کسانی که تو را درک نمی کنند،سودی نمی بری .آرزوهایت را زیاد بزرگ نکن و به کوچکترین ها قانع باش تا دنیا برایت شیرین باشد. فکر کن امسال تازه به دنیا آمده ای.در نیمه ی دوم سال به تمامی آرزوهایت می رسی.نگرانی هایت از بین خواهند رفت.آینده ای درخشان در انتظار توست.خرید و فروش سود آور است.آقایان بهمنی ازدواج های موفقیت آمیزی خواهند داشت. تو برنده ی نهایی هستی پس لبخند زدن را فراموش نکن.

اسفند: برای خانم ها:سالی پر از امید در انتظار توست.خوشحال باش و هرروز با امیدی نو از خواب بلند شو.زندگی زیباست و خداوند و فرشته ها برنامه ی خوبی برایت در نظر گرفته اند.صبر و تحمل بیشتری داشته باش.سالی پر از ملاقات های شیرین ومهم در پیش داری.رابطه ی خود را با خالق هستی بیشتر کن.به پدرو مادرت بیشتر احترام بگذارزیرا آن ها نگران تو هستند..خبرها ی خوبی بهتر از آن چه که فکرش را می کردی به دستت می رسد.اراده ی خود را قوی کن.همسری مهربان و فرزندانی خوب در طالع داری.

برای آقایان:عمرت دراز است و از مشکلات زیادی خلاص می شوی.دوستانت را با چشم بازتری انتخاب کن.آن هایی که باعث پیشرفت تو می شوند.شایسته نشست و برخاست هستند.در آینده از زندگی خوبی برخوردار می شوی.با صبروحوصله عمل کن.همسری رئوف و فرزندانی خوب در طالع داری.دست از یکدنده بودن بردار.زندگی را هر طوری که بگیری همانطور می گذرد.در سه ماه اول سال ملاقات های مهمی رخ خواهند داد از فرصت ها و پیشنهادها استفاده کن.سفری دور در پیش داری . با افراد ریاکار رابطه برقرار نکن.

نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
یا مهدی
یا صاحب الزمان
یا مهدی
یا مهدی
یا مهدی
یا مهدی
یامهدی
یا مهدی
یا مهدی
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| مطالب بایگانی شده ||
دین و زندگی
معما های پیامبران الهی
معما های قرآنی
شعر طنز
فال ماه برای مردان و زنان
حکایات
خنده
لطیفه های 14 معصوم
عکس مذهبی
امام زمان
عکس عاشقانه

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
گویند که وقتی تو بیایی مهدی    موهای تو روی شانه ات ریخته است
سیدمحمدعباس زاده
به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم لذت ببرید

|| لوگوی وبلاگ من ||
گویند که وقتی تو بیایی مهدی    موهای تو روی شانه ات ریخته است

|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||